Zajęcia mają na celu m.in.: diagnozę i terapię wad wymowy, opóźnionego rozwoju mowy, usprawnianie motoryki narządów artykulacyjnych oraz utrwalanie właściwych nawyków oddechowych.
Zajęcia dla dzieci i młodzieży z trudnościami poznawczymi i edukacyjnymi z opinią o ryzyku dysleksji lub diagnozą dysleksji, dysgrafii bądź dyskalkulii. Mają na celu rozwijanie i aktywizowanie funkcji wzrokowych i słuchowych oraz wyrównanie praktycznych umiejętności manualnych i grafomotorycznych.
Mają na celu wyrównanie nieharmonijnego rozwoju dzieci, oraz przygotowanie do nauki szkolnej poprzez rozwijanie funkcji wzrokowych i słuchowych oraz poprawę praktycznych umiejętności manualnych. Wzmocnienie samooceny dziecka i pozytywnego postrzegania siebie.
Ich celem jest stymulowanie i wspieranie rozwoju psychomotorycznego poprzez doświadczanie świata różnymi zmysłami. Zajęcia realizowanie są w formie zabawy dostosowanej do możliwości psychofizycznych dziecka.
Rozwijają funkcje wzrokowe i słuchowe, umiejętności manualne oraz pamięć i koncentrację uwagi. Wzmacniają samoocenę dziecka i pozytywne postrzeganie siebie.
Zajęcia prowadzone w grupie (4-5) osobowej kierowane są do dzieci z trudnościami w zakresie:
Zajęcia obejmują terapię dzieci m.in. z:
Terapia ma na celu usprawnianie funkcji mięśni w obrębie ustno-twarzowym. Pomaga skorygować m.in.: nieprawidłową pozycję spoczynkową języka i poprawić pracę mięśni. Wskazaniem do terapii mogą być:
Umów się na wizytę już dziś!